באמת וונדרפול
- אבי מיורק

- 29 במאי
- זמן קריאה 1 דקות

מי מאיתנו לא חיכה דקות ארוכות על הקו כדי לדבר עם נציג שירות? 10 דקות? רבע שעה? חצי שעה? בהתחלה החברות היום מנגנות בלופ תוכן פירסומי בזמן ההמתנה - כאילו שאתה לא סובל מספיק. אח"כ עברו למוסיקה "מרגיעה" שלא מרגיעה בכלל. בקיצור סיוט.
את כל זה וונדרפול, סטארטאפ ישראלי, חדשני ובועט, שאיכלס בחודשים האחרונים שתי קומות במגדל עזריאלי שרונה, רוצה לחסל. לא עוד ההמתנה האין סופית על הקו. לא עוד נציג שירות עייף וחסר סבלנות שכבר מת ללכת הביתה (ועולה לא מעט כסף). וונדרפול רוצים להחליף את ה Call Centers בסוכני איי אי, לשפר פלאים את השירות וחתוך בעלויות. נשמע מבטיח? אני חושב שמאוד.
המעצב חגי נגר עשה עבודה מקסימה. החלל פתוח ורחב, עם גוונים בהירים ונעימים. אתה בא למשרד ורוצה להשאר. אתה יוצא ורוצה לחזור.
מגנטיק וול גאה להיות חלק מהמרחב היומיומי של הסטראטאפ המרגש הזה עם לוחות זכוכית מחיקים ולוחות זכוכית מחיקים ניידים.


מעולה בעיני הרעיון של הערוגות המרחפות. אתה מכניס ירוק למשרד, מייצר הגדרה מרחבית בין איזורים שונים אבל שומר על החלל פתוח ומשוחרר.

שני לוחות צמודים עם תפר עדין בינהם.




תודה לגיל, מנהלת המשרד, שמקפידה על כל פרט ושולטת ביד רמה.





תגובות