top of page
  • תמונת הסופר/תאבי מיורק

שתלטנים? רעיונות ללוחות שליטה שלא הכרתם

עודכן: 27 באפר׳ 2022

תוכנית עבודה חודשית או שנתית, חלוקת כח אדם או ציוד, מעקב אחר התקדמות של פרוייקט, לוח שליטה מייצר שפה משותפת בין כל חברי הצוות ומיישר קו עם כולם. אז איך עושים לוח שליטה מעוצב ויעיל? מה עושים כאשר הטבלה או הגרפיקה כבר אינה מעודכנת או רלוונטית וצריך להחליף אותה? האם צריך להחליף את כל הלוח? הנה כמה אפשרויות שמגנטיק וול מציעה:


1. לוח פח מגנטי עם מדבקה של טבלת שליטה, מחיק או לא מחיק

לוח פח מגנטי עם קאנט פח מגולוון חשוף אשר עליו מודבקת מדבקה מחיקה או לא מחיקה. במידה ורוצים לשנות את הטבלה נגיע אליכם למשרד עם מדבקה חדשה ונדביק אותה על גבי הישנה. כך שומרים על הלוח וחוסכים. הלוח מותקן בתלייה נסתרת עם מראה פשוט ונקי.


הערה לגבי מחיקות של לוחות שליטה: אם כל לוח מחיק חייב להמחק מעולה זה בטח נכון לטבלאות שליטה מחיקות כיוון שלעיתים הכיתוב יכול להשאר על פני הלוח ימים רבים. במגנטיק וול אנו מתחייבים לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת להבטיח לכם שימוש יעיל וחסר דאגות.

לוח פח מגנטי עם מדבקה מחיקה של מגנטיק וול
לוח פח מגנטי עם מדבקה מחיקה עבור חברת DSPG

חברת EDWARDS הזמינה לוח פח מגנטי (במקרה הזה לא מחיק) עם מדבקה, ומגנטים גמישים עם שמות של אנשי הצוות מתוך כוונה לשייך אנשים למשימות.


לוח פח מגנטי עם מדבקה ומגנטים גמישים עם שמות אנשי הצוות
לוח פח מגנטי עם מדבקה ומגנטים גמישים עם שמות אנשי הצוות

חברת CHEGG הזמינה לוח פח מגנטי עם מדבקה מעוצבת לשימוש אחת המחלקות בחברה. במקרה הזה הקאנט גם צבוע למראה יותר אלגנטי ופחות תעשייתי.


זהו לוח זכוכית מחיק מגנטי (כמובן בתלייה נסתרת) עם הדפסה של טבלת שליטה או כל גרפיקה אחרת בגב הזכוכית. לאור המחיקות המושלמת של הזכוכית מקבלים לוח שליטה סופר איכותי לשימוש HEAVY DUTY: גם כיתוב שישאר על הלוח זמן רב ימחק בקלות בשעת הצורך. החיסרון העיקרי כאן הוא אפס גמישות. לא ניתן לעדכן את הטבלה / גרפיקה כשהיא אינה רלוונטית או מעודכנת. יהיה צורך להחליף את הלוח כולו.


לוח זכוכית מחיק מודפס עבור חברת אופרייט
לוח זכוכית מחיק מודפס עבור חברת אופרייט


3. לוח זכוכית מחיק עם טבלת שליטה מצויירת בטוש לא מחיק

רעיון זה חוסך כסף ומאפשר גמישות מירבית. לוקחים סרגל וטוש לא מחיק (פרמננט) ומשרטטים ע"ג לוח זכוכית מחיק את הטבלה הרצוייה. עם טושים מחיקים ממלאים את המשבצות לפי הצורך. כשרוצים לשנות את הטבלה פשוט לוקחים קצת אלכוהול (או ספוג הפלא) ומוחקים. נכון, זה אולי נראה קצת יותר "מאולתר" אבל זה ללא עלות, סופר גמיש ועובד נהדר (אנחנו בחברה עוקבים כך אחר כל הפרוייקטים ומרגישים מצויין (-: )

לוח זכוכית מחיק עם טבלת שליטה משורטטת ביד חופשית בחברת מגנטיק וול
לוח זכוכית מחיק עם טבלת שליטה משורטטת ביד חופשית בחברת מגנטיק וול

כשהתחלנו לעבוד ביולי האחרון על פרוייקט גדול לאספקה והתקנה של לוחות רבים ברחובות שרטטנו את הטבלה הזו על גבי לוח זכוכית מחיק (מט, ללא ברק) שתלוי אצלנו בסטודיו. הטבלה הזו ליוותה את הפרוייקט במשך שמונה שבועות. כולנו ידענו בדיוק איפה אנחנו עומדים במהלך הפרוייקט וזה היה כלי עוצמתי מאוד למעקב ושליטה.

לוח זכוכית מחיק מט עם שרטוט ביד חופשית של טבלת שליטה
לוח זכוכית מחיק מט עם שרטוט ביד חופשית של טבלת שליטה

426 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page